Sosyal Medya Hesaplarımız!
Geçici Kızlık Zarı Dikimi Yöntemi Nedir?

%100 Kanama Garantisi İle Ağrısız Geçici Kızlık Zarı Dikimi bilgi mahremiyeti sağlanarak muayenehane ve hastane ortamında yapılabilmektedir.

Kızlık zarı dikimi işlemleri teknik ve tıbbı sorularınız için doktorumuza ulaşabilirsiniz,  dr tel no: 05306018675

İşlemlerin ücretleri konusunda bilgi için sekreterimizi arayabilirsiniz, sekreter tel no:  05394263232

Whatsapp ve mail yolu ile de bizlere ulaşabilirsiniz.

Bir kaza sonucunda yada önceki cinsel ilişki sırasında bozulmuş olan kızlık zarının işlemin yapıldığı AYNI GÜN YADA BİR HAFTA İÇİNDE yaşanacak cinsel ilişki sırasında tekrardan bozularak kanamasını sağlayan operasyondur.

Geçici kızlık zarı dikimi ne zaman yapılmalı?

Planlanmış cinsel ilişki tarihinden önceki hafta içinde yapılması gerekir. İşlemin yapıldığı gün dahil bir hafta içinde cinsel ilişki olmadır. Bu işlemde kullanılan iplikler bir haftadan uzun süre dayanmadığı için yapıldığı hafta cinsel ilişki gerçekleşmelidir.

Geçici kızlık zarı dikimi nasıl yapılır?

Hasta jinekolojik muayene yapılacak şekilde hazırlanır. İşlemin yapılacağı bölge lokal anestezi ile uyuşturulur. Kızlık zarının arka vajina tarafından kızlık zarına parelel yarım ay şeklinde ince bir kesi yapılır. Bu kesi ile birlikte kızlık zarının yırtılmış olan kısımları birbirine dikilir. Geçici kızlık zarı işlemini kızlık zarının arka tarafında yaptığımız ve düğümleri iç tarafa attığımız için dikişlerin görülme ihtimali yoktur. Dileyen hastalara resimlerini çekip gösterebilmekteyiz. Dikişler erken açılsa dahi ufak bir kesi yaptığımız için cinsel organın vajina içerisinde hareketi ile bu kesi tekrar açılıp kanama yapmaktadır.
Kızlık zarının arkasında yaptığımız bu kesi hastanın sigortası olmaktadır. Kullanılan dikişler çok ince olduğu için erkek tarafından hissedilmez.

Gecici kızlık zarı dikimi resimli anlatımı:

Dikişler kızlık zarının arkasında olduğu için resimlerde düğümleri görmeniz mümkün değildir.
resim-1) Kızlık zarındaki yırtık saat dokuz hizasında
resim-1) Kızlık zarındaki yırtık saat 9 hizasında

resim-2) Geçici kızlık zarı dikimi ersimli anlatım
resim-2) Kızlık zarındaki yırtık siyah kalem ile işaretlenmiştir

geçici kızlık Zarı dikimi canlı resim
resim-3) Dikişler arka tarafta olduğu için görülmez

Kızlık Zarı Dikimi Video

Geçici kızlık zarı dikimi sonrası:

• Ufak bir işlem olduğu için hastanın antibiyotik ve krem kullanmasına gerek yoktur. Ağrı olursa sadece ağrı kesici kullanmak yeterlidir.
  • Operasyondan sonraki hafta içinde cinsel ilişki yaşanacağı için duş banyo sıkıntısı yoktur hasta dilediği kadar duş banyo yapabilir. Fakat Birikinti tarzında suya girilmesi önerilmez ( Havuz, deniz, küvet yasaktır).
  • Dikişler vajinanın iç kısmında kaldığı için spor yada yürüme ile dikişler zarar görmez. Kızlık zarına darbe gelme ihtimali nedeniyle atçılık sporu ve bisiklete önerilmez .
  • Hasta aynı gün işine dönebilir hiç bir sıkıntı yaşamaz.
  • Geçici kızlık zarı dikimi işleminden sonra enfeksiyon oluşma ihtimali yok denecek kadar azdır.
  • Hastaların dikişler zorlamamak için bacaklarını açmadan garip bir şekilde yürümelerine gerek yoktur. Normal yürüyebilirler.
  • Kalıcı flep yöntemindeki gibi çekme yada gerginlik tarzında ağrılar geçici yöntemde olmaz. Hasta oldukça rahattır.
  • Geçici kızlık zarı dikiminden sonra leke tarzında kanama olur kısa süre içerisinde kendiliğinden durur.

Geçici kızlık zarı dikimi kaç gün dayanır?

Geçici yöntem yapıldıktan sonra bir hafta dikişler dayanabilir. Bazı hastalarımız şehir dışından bu işlem için gelmektedir. Bu hastalarımıza daha uzun süre gerekebilmektedir. Bu hastalarımız için bir miktar daha kalın dikiş kullanarak yardımcı olabilmekteyiz.

Geçici kızlık zarı dikimi anlaşılır mı?

Geçici kızlık zarı dikiminde yapılan kesi ve düğümler kızlık zarının arkasında kaldığı için erkek tarafından anlaşılma ihtimali yoktur. Önlem olarak hastaların ilk cinsel ilişkilerinde oral ilişkiye girmemeleri ve elle genital bölgeye müdahale ettirmemeleri önerilir.
Jinekolog tarafından cinsel ilişki öncesinde edilse dahi anlaşılması oldukça zordur. ilişki sonrası kanama olduktan sonra anlaşılması imkansızdır.

Geçici kızlık zarı dikimi fiyatı ücreti nedir?

Geçici kızlık zarı fiyatı ücreti bazı nedenlere göre değişkenlik göstermektedir:

• Anestezinin türüne göre (Lokal yada genel anestezi) geçici yöntem flep yöntemine göre çok basit bir işlemdir kesinlikle uyutulmaya gerek yoktur lokal anestezi yeterlidir. lokal anestezi ile fiyat çok daha uygundur.
  • Geçici kızlık zarı dikimi ile beraber yapılacak genital estetik ameliyatlarından sadece g noktası enjeksiyonu yapılabilir
  • İşlemin yapıldığı tarihe göre güncellenmiş fiyat farklı olmaktadır.

Geçici kızlık zarı dikimi fiyatı hakkında bilgi almak isterseniz sekreterimiz ile görüşebilirsiniz. Tıbbı ve teknik konularda sorularınız olursa doktorumuz ile iletişime geçebilirisiniz.

Geçici kızlık zarı dikimi sonrası nelere dikkat edilmeli?

• Dikiş kızlık zarının arka tarafında olduğu için enfeksiyon gelişmesi çok zordur buna rağmen tuvalet sonrasında temizliğinize dikkat edilmelidir.
  • Bisiklet ve motorsiklete gibi binek araçlar kullanılmamalı ayak kayması sonrası orta bölgeye darbe gelebilir.
  • Bu işlemden sonra ağrı kesiciye pek ihtiyaç olmaz gerekirse kullanılabilir. antibiyotik kullanılmasına gerek yoktur.
  • İşlemden sonra aynı gün duş alınabilir fakat birikinti tarzında suya girilmemelidir ( havuz deniz vs ).

Geçici kızlık zarı dikimi yapan doktorlar hastaneler?

Hastalar kızlık zarı dikimi ile ilgili işlemlerini hastane gibi kalabalık merkezlerden ziyade özel daha sakin olan muayenelerde yaptırmak istemektedir.
Bu operasyon gizlilik gerektirdiğinden hastalar muayehaneye geldiklerinde işlemlerinin hızlıca yaptırıp kısa sürede çıkmak istemektedirler. Bu hastaların psikolojik olarak rahat etmeleri için hastalarımıza verdiğimiz randevu aralığı daha geniş tutulmaktadır. Öncesinde ve sonrasında hasta almamaya dikkat edilmektedir.
Geçici kızlık zarı dikimi işlemlerini kadın doğum uzmanları yapmaktadır. Bu işlemleri tüm jinekolog lar yapmamaktadır bundan dolayı hastalar bu konuda deneyimli doktor aramaktadır.
Önceki Makale
Sonraki Makale